poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja : Revlon, COLORSTAY

Recenzja: Revlon, Colorstay
 

Postanowiłam kupić ten podkład zachęcona opiniami znajomych.
Kupiłam go za połowę ceny w drogerii internetowej.
Mam cerę mieszaną, w strefie T pojawiają się wypryski.
Zakrywa baardzo dużo, a co najlepsze utrzymuje się nawet do 8 godzin!! 
Co jak dla mnie jest naprawdę fajne. Matuje nawet okej.
Dużo osób twierdzi, że zapycha u mnie nic takiego się nie dzieje, a nawet zauważyłam, że wypryski zmniejszają się. Ten podkład nakładam pędzlem: HAKURO H50S
Podsumowując: Bardzo dobry podkład. Lepiej kupić w internecie za niższą cenę.



Opis producenta: Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.


Składnik aktywny : Titanium Dioxide 7,3%
Skład: aqua((water)eau), cyclomet hicone, trimethylsiloxysil icate, butylene glycol, boron nitride, dimethicone, alcohol denat., peg/ppg-18/18 dimethicone, nylon-12,tribehenin, isododecane, polyisobutene, sodium chloride, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, bisabolol, serica((silk powder) poudre de soie), tocopheryl acetate,retinyl palmitate, malwa sylvestris(mallow)extract, lilium candidum (lily)bulb extract, lactobacillus/eriodictyon californicum ferment extract, cymbidium grandflorum flower extract, serica((silk)soie), alumina,polydimethylsil oxane/polymethylsilesquioxane copolymer, ethylene brassylate, methicone, trisiloxane, sorbitan sesquioleate, tetrasodium edta, methylparaben, propylparaben.
[+-]:mica,(ci 77019), titanium dioxide(ci 77891), iron oxides(ci 77491,ci 77492,ci 77499)

Cena: 69zł / 30ml




Ps. Przepraszam za jakość zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz